Klachtenregeling – Liviahome

Bij Liviahome doen we er alles aan om onze klanten tevreden te houden. Toch kan het voorkomen dat er iets niet helemaal naar wens verloopt. We raden je aan om eventuele klachten eerst bij ons kenbaar te maken, zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken.


Hoe kun je een klacht indienen?

Je kunt een klacht indienen via één van de volgende manieren:

E-mail: heyliviahome@outlook.com
Telefoon: (061) 671-4286
Postadres:
Liviahome
Industrieweg 9
2254 AE Nederland

Vermeld bij je klacht altijd:

  • Je naam en contactgegevens

  • Je ordernummer of aankoopdatum

  • Een duidelijke omschrijving van de klacht

  • Eventueel foto’s als het gaat om een product


Wat doen wij met je klacht?

  1. Zodra wij je klacht hebben ontvangen, sturen we je binnen 2 werkdagen een bevestiging.

  2. We streven ernaar om je klacht binnen 14 dagen volledig te behandelen.

  3. Als de afhandeling meer tijd nodig heeft, laten we je binnen die 14 dagen weten wanneer je een uitgebreider antwoord kunt verwachten.


Niet tevreden over de afhandeling?

Ben je niet tevreden over de manier waarop jouw klacht is afgehandeld?
Dan kun je je klacht voorleggen aan de Autoriteit Consument & Markt (ACM) of aan een onafhankelijke geschillencommissie via de Europese ODR-website:

https://ec.europa.eu/consumers/odr/


Zakelijke klanten (B2B)

Voor zakelijke klanten gelden afwijkende afspraken. Klachten van zakelijke klanten worden in overleg behandeld en vallen niet onder de consumentenbescherming.


Ons doel

Bij Liviahome staan tevredenheid en service centraal. We nemen elke klacht serieus en gebruiken je feedback om onze producten en dienstverlening te verbeteren.